يتم التشغيل بواسطة Blogger.

إسلامياتالمزيد

إذا أعجبك محتوى المدونة نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ...

بحث هذه المدونة الإلكترونية

المشاركات الشائعة

طريقه للربح من الانترنت عن طريق bot بوتات التليجرام

طريقه للربح من الانترنت
عن طريق bot بوتات التليجرام
بالاخص بيتكوين الطريقة كويسة جدا وخصوصا اذا عندك أصدقاء كثر عشان تدعوهم او تدفع من اجل شراء star النجوم و وكل م نجوم كترت بتشتري جهاز تعدين اسرع و جهاز التعدين بقوم بتعدين الشاتوشي satoshi
كل العليك انك تشتري جهاز تعدين المناسب وتنتظر فقط البوت يعدن ليك في البيتكوين
وعملية تستغرق زمن على حسب الجهاز العندك بس مع مرور الزمن الربح بكون ثابت يعني كانك الان بتزرع وتنتظر الحصاد فقط مثل merch amazon
وانا ح اشرح ليكم حاليا افضل بوت bot
لي تعدين البتكوين cloud mining bitcoin

البوت جميل جدا كل تعمل start لي البوت بدأ
وبوت لمن تعمل start بديك 100 نقطة star
و 100 نقطة انتو بتقوم تشتري بيها جهاز تعدين بنتج ليك 5 ساتوشي في ساعة دا جهاز التعدين الاول m1
في 7 اجهزة تعدين انت عليك كل مرة تشتري جهاز افضل انت ح تبدا m1 5 stoshi
m2 37 staoshi hour
m3 205 stoahi hour
......................
m7 18300 stoshi hour
حد السحب في بوت 10000
ساتوشي
يعني لو عندك m2  بتسحب في شهر
m3 بتسحب في اسبوعين
ولمن تحول السحب لي دولار ح تجيك بين 10/14 دولار
لاحظ دي بس m3
اسبوعين وانت عندك 14 دولار ثابتة كل اسبوعين يعني مشروع ناجح
غير انو البوت كل 6 ساعات بديك نقاط نقاط يومية يعني في اسبوع بتحصل m2 عادي ولو عندك اصحاب في يوم بتحصل m2 واسبوع m3
انا الان في m3 وكويسة شديد ومريحة السحب تبعها كل العلي بس اجمع النقاط واسحب كل اسبوع 14 دولار 👌
و ما عليك تقوم بي اي حاجة بس تخلي البوت يشتغل ليك تعدين  يعني انا في نظري افضل طريقة لربح من الهاتف بوت التليغرام
يلا ح نتكلم عن السحب كيفية السحب السحب بطلب منك محفظه الكترونية حقت بيتكوين
ومحفظة انا انصح بمحفظة blockchain
افضل محفظة وأمانة ✋👎👌👆
ومحفظة كمان تطبيق موجودة يعني وقت م عاوز تتاكد من محفظتك

شارك الموضوع :

التعليقات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة المهاجر للمعلومات

أكتب كلمة البحث...